Zakup i dostawa stołu rehabilitacyjnego
Łomża, dn 11.03.2022r.
Znak sprawy: ZSS.26.11.2022
Zaproszenie do złożenia oferty
Zamawiający Zespół Szkół Specjalnych, ul. Nowogrodzka 4 w Łomży, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do 130.000 zł na „Zakup i dostawa stołu rehabilitacyjnego” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia.
Zamawiający informuje, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Ofertę należy przekazać drogą elektroniczną, na adres: sp8admin@sp8.lomza.pl wpisując w temacie wiadomości nazwę postępowania tj.: „Zakup i dostawa stołu rehabilitacyjnego” do dnia 18.03.2022r. godz. 14.00. Oferta powinna być sporządzona w formie pliku PDF.
Informacji w zakresie zamówienia udziela: Lucyna Antecka – Dyrektor ZSS w Łomży,
tel. /86/ 2165764, email: sp8admin@sp8.lomza.pl.
Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu na adres email lub do korespondencji.
Zatwierdził
Dyrektor ZSS
Lucyna Antecka
Załączniki:
- Opis przedmiotu zamówienia
- Wzór oferty
- Oświadczenie
- Wzór umowy
- Klauzula RODO
- Zaproszenie do składania ofert (pdf) 11 mar 2022 10:46 0,21 MB
- Opis przedmiotu zamówienia (docx) 11 mar 2022 10:47 0,06 MB
- Wzór oferty (docx) 11 mar 2022 10:46 0,07 MB
- Oświadczenie (docx) 11 mar 2022 10:48 0,06 MB
- Wzór umowy (doc) 11 mar 2022 10:48 0,09 MB
- Klauzula RODO (docx) 11 mar 2022 10:48 0,06 MB
- Wybór oferty (pdf) 22 mar 2022 14:36 0,16 MB